Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok előjegyzési időpontot kérni?

  • személyesen, a betegirányító pultnál, vagy az adott szakrendelésen vizsgálatkor
  • telefonon a +36 1 351 7462, illetve a +36 1 580 2328-as telefonszámokon, munkanapokon 9-18 óra között

Van előjegyzési időpontom, szükségem van beutalóra?

Szakrendeléseink, melyekre szükséges beutaló, abban az esetben is, ha előjegyzési időponttal rendelkezik:

  • fizikoterápiás,

  • gyógytorna,

  • ideggyógyászat,

  • kardiológia,

  • laboratórium,

  • ortopédia,

  • reumatológia,

  • röntgen szakrendelés

Bővebb információt a beutaló kötelezettségről a “Szakrendelések beutaló kötelezettsége” rész alatt talál.

Jogosult vagyok ingyenes ellátásra?

Mely ellátások ingyenesek számomra, ha biztosított vagyok?

Kerületen kívül lakom, igénybe vehetem a szakrendelő ellátásait?

Területi ellátási kötelezettség alapján a Terézvárosi Egészségügyi Szolgálat ellátásait a VI. kerületben lakóhellyel vagy bejelentett tartózkodási hellyel rendelkező, illetve VI. kerületi háziorvoshoz tartozó páciensek vehetik igénybe. Ezen felül szabad kapacitásunk mértékéig fogadjuk a területi ellátási kötelezettségen kívül esőket. Bizonyos vizsgálatok elvégzésére helyben nincs lehetőségünk, javaslatokat, tanácsokat ilyenkor is adunk a további teendőkre vonatkozóan.

Amennyiben a területen kívüli páciens beutaló köteles szakrendelésre érkezik Befogadási nyilatkozat kitöltése szükséges.

Külföldön vagyok biztosítva, jogosult vagyok ellátásra?

Nincs biztosításom, milyen költségei vannak a vizsgálatoknak?

A nem biztosított betegek, illetve a térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatások díjairól a szakrendelések adnak tájékoztatást

Hova mehetek háziorvoshoz?

Miért nem kaphatok e-receptet telefonos kérésre?

Szakrendelőnkben a járóbeteg szakellátás a beteg/páciens személyes megjelenése alapján történik. A jelenleg hatályos jogszabályok nem teszik lehetővé, hogy szakrendeléseinken telefonos konzultáció alapján recept felírást végezzünk, ezért kérjük keresse fel szakorvosainkat a rendelési időben.

Miért nincs több ortopédia rendelés?

Intézményünk NEAK szerződésben meghatározott szakorvosi óraszámok szerint biztosítja az egyes szakrendelésen az ellátást, így az ortopédián is. Ennél több óraszámban történő betegellátásra nincs lehetőségünk.

Ha időpontom van, miért nem hívnak be pontosan?

Az időpont foglalás kényelmi szolgáltatásunk és a kapott időpont minden esetben tájékoztató jellegű. Szakmai tevékenységeink sokoldalúak, előfordul, hogy a tervezettnél több időt igényel az ellátás, ezért a betegfogadáskor tapasztalt esetleges várakozásért szíves türelmüket és megértésüket kérjük.